elita-radomska blog

Twój nowy blog

Szabloniki

36 komentarzy

No właśnie, co do tematu notki, trzeba napisać, że nowych szablonów przez jakiś (bliżej nieokreślony) czas nie będzie – powodem jest brak chęci, czasu – ale na pewno nie kreatywności, tej mamy dużo, ale wykorzystujemt ją w innych dziedzinach :)

Papież Jan Paweł II zmarł w sobotę o godz. 21:37 – głosi komunikat Stolicy Apostolskiej.
Jan Paweł II, który przez ponad 26 lat kierował Kościołem katolickim zmarł w sobotę w Watykanie w wieku 85 lat.

Zmarł największy z Polaków w dziejach naszego narodu, a zarazem jeden z największych ludzi na całym świecie w historii!!!!

5.jpg
Następcą Karola Wojtyły został Niemiec – Joseph Ratzinger i przyjął imię Benedykt XVI

1.jpg

Patrzcie,
Ile na stole pisanek!
Każda ma oczy
Malowane,
Naklejane.
Każda ma uśmiech
Kolorowy
I leży na stole grzecznie,
Żeby się nie potłuc
Przypadkiem
W dzień świąteczny.
Ale pamiętajcie!
Pisanki
Nie są do jedzenia.
Z pisanek się wyklują
ŚWIĄTECZNE ŻYCZENIA.

Witamy Panie i ponownie!!!!
Po długiej nieobecności mamy zaszczyt zaprezentować wam nowy design strony a wraz z nim nowe możliwości!!! Wsród nowości są oczywiście nowe całkiem świeże szablony tkj : Bezele -oczywiście z dwójką szalonych grubasów:), Numer raz i DJ ZERO – nic dodać nic ując, OSTR – oczywiscie szablon z najlepszym polskim freestajlowcem i świetnym MC,również stworzyliśmy szablon HIPHOPOLO chyba każdy wie z czym związany:), ale także sportowe szablony z róznymi klubami piłkarskimi i wiele wiele innych!!! Wśród nowości znajdziecie również skrypty i nowe dodatki na bloga a także KURS HTML, który stale będzie się powiększał!!!
Kilka działów jest jeszcze niedokończonych ale myśle że do poniedziałku już będą wszystkie sprawne!!! Zapraszamy także do działów TWÓRCY, ZASADY, FAQ, NA ZAMÓWIENIE !!!
Uwaga do tej pory nie pojawiały się u nas żadne banery ale od dziś chcemy zacząć konkretną wymiane dlatetgo każdy kto chciałby wymienić się buttonami lub banerami niech napisze na GG któregoś z Nas!!!
Jeżeli ktoś znajdzie jakieś usterki na stronie niech napisze o tym w komentarzach pod tą notką no i oczywiście wpisujcie swoje opinie:)

Miłego Podziwiania nowego designu życzy SZABLONOWA ELITA Z RADOMIA!!!

Widze, ze coraz wiecej ludu pyta o to jak pobrac HTML do szablonow;] i postanowilem, ze nie bede odpowiadal kazdemu z osobna tylko napisze noteczke na ten temacik;]
No wiec:
I sposob
1. Szukamy sobie odpowiedniego szablonu;]
2. Klikamy na link od wybranego szablonu (znajduja sie w ramce zatytuowanej LAYOUT po prawej stronie)*
3. Nastepnie, zeby pobrac HTML nalezy kliknac na szablon PPM (Prawy Przycisk Myszy)* i z listy ktora sie pokaze wybrac „Pokaz Zrodlo”. Po tej czynnosci powinno sie pokazac plik z notatnika wraz z kodem HTML
4. Teraz trzeba skopiowac cala zawartosc i wkleic do edytora HTML’a w panelu sterowania bloga;]

Jak I sposob nie dziala to II musi dzialac;]

II sposob
Wiec:
1. Z „MENU” okna (tam gdzie jest „Plik;Edycja;Widok;Ulubione;Narzedzia;Pomoc)* wybieramy „Widok”
2. Nastepnie z listy ktora nam sie pojawila wybieramy „Źródło”
3. Reszta taka sama jak w I sposobie;]

*-wersja rozszerzona dla niekumatych:P (nie ma ona na celu nikogo obrazic);]

No to pozdro dla was;]!!!

Thosmon;]:)

Po PrObLeMiE:P

11 komentarzy

Juz problem zazegnany:] Szablonki znow sa na swoim miejscu i mam nadzieje ze sie to nie zmieni:P A szablony moze jeszcze kiedys porobimy;] ale nic nie gwarantuje;]:P mozecie sie za to modlic jak chcecie:P:P
No to pozdro dla was od nas!!!
Thomson!!!:]

PrObLeM!!!

9 komentarzy

Mamy wlasnie new design!!! Ale mamy z nim problema malego!!! Niedlugo to sie poprawi:P!!! Ale to najprawdopodobniej jutro bo teraz czasu nie mam i wiecie:P!!! A po drugie za duzo zabawy wiec mi sie dzisiaj nie chce!!! Ale zapewniam ze wszystko wroci do normy!!!
Gorace Pozdro!!!
ThOmSoN!!!

Najczęściej z miast w Polsce
1. Zielona Góra 777 1.14 %
2. Warszawa 700 1.03 %
3. Lublin 649 0.96 %
4. Wrocław 584 0.86 %
5. Toruń 529 0.78 %
6. Białystok 476 0.70 %
7. Gdynia 433 0.64 %
8. Lubin 324 0.48 %
9. Kalisz 319 0.47 %
10. Gorzów Wielkopolski 318 0.47 %
11. Szczecin 264 0.39 %
12. Gdańsk 237 0.35 %
13. Radom 173 0.25 %
14. Kraków 158 0.23 %
15. Rzeszów 158 0.23 %
16. Przemyśl 157 0.23 %
17. Olsztyn 151 0.22 %
18. Włocławek 123 0.18 %
19. Gliwice 121 0.18 %
20. Poznań 117

Może nie są, aż tak dobre wyniki, lecz my jestesmy zadowoleni z nich…. No to miasta Polski gonić ZIELONĄ GÓRĘ bo ona króluje jak narazie…. Co do szablonów to nam sie nie chce ich juz robic. Niech będą co są juz… moze kiedys powrócimy tutaj…. 3m cie sie… HEYAH>>>> :D:D:P

NO moi drodzy zebralismy sie do garsci:P i cos wytworzylismy, znaczy ja sie wzialem bo tamte patalachy w sen zimowy zapadly. Nawet im sie niechce new design zrobic!!! No coz taki los. Nie mamy czasu na szablony chwilowo i zastanawiamy sie nad skonczeniem tego bloga i skasowaniem szablonow……. Nie mam wiecej co do powiedzenia, wiec nara!!! 3m cie sie!!!
logo.jpg

Szukam ludzi z dużych miast znającyh się na HTMLu lub PHP albo mają sporo wolnego czasu i są w wieku od 15-17 do współpracy w tworzeniu wielkiej strony internetowj na skale ogólnokrajową!!!!!
Prosze o kontakt na numer gg 2120004 (przepraszam za błąd ktory był tu wcześniej) nawet keidy jestem niedostępny, na pewno się odezwe!!!!!

Pisał : logo-janek.jpg


  • RSS